Ännu en dag...

Jobbat från 6-16 idag, har gått helt okej. Vissa människor är ju helt tröga, jag bad en sur och otrevligt tant att lämna kundkorgen innan kassan, men hon kunde absolut inte förstå varför man inte fick ta med sig korgen ut ur butiken?! Det finns väl inte nån butik där man får ta hem kundkorgar?!?! Man slutar aldrig att förvånas...

Igår var det premiär! Det var första gången på jag vet inte hur länge ( vågar inte tänka efter heller)  jag var ute och sprang, ganska långt också (för att vara mig). Så otroligt sköönt!! Nu vill jag springa varje dag, Jag skulle åtminstone vilja ta en promenad ikväll om det inte vore för den fruktansvärda träningsvärken:) Mina ben fick nog en rejäl chock när dom började röra på sig. Och för att jag inte ska gå ut för hårt har jag tänkt att jag ska springa var 3e dag...:) Jag har ett minne av att den här tanken har tänkts ett antal gånger förut, utan större framgång. Men nu vill jag verkligen, även om jag inte kommer ut och springer så ofta som jag vill så ska jag iaf promenera. Aja det var det...

På måndag blir det sthlm och fotboll! Ska bli otroligt roligt! Aik-Hammarby! Jag, Per, Adéle och Niklas är det som ska dit! En liten dagsutflykt!

Nu är alla räkningar och andra utgifter betalda för månaden som kommer, såå skönt. Och jar har ändå en massa pengar kvar, det är ju underbart!


Usch nu var det ensamt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0